USLUGA ELEKTRONSKOG NARUČIVANJA DOKUMENATA

USLUGA ELEKTRONSKOG NARUČIVANJA DOKUMENATA

Poštovani sugrađani,

u cilju poboljšanja kvaliteta pružanja usluga i pojednostavljenja određenih procedura, opština Temerin se pridružila mnogobrojnim lokalnim samoupravama omogućivši svojim građanima da putem portala „E uprava“ naruče pojedina dokumenta (Izvod iz matične knjige rođenih, izvod iz matične knjige umrlih, izvod iz matične knjige venčanih, državljanstvo) putem interneta i da ih dobiju na kućnu adresu bez dolaska u zgradu Opštinske uprave.

Uslugama koje Vam trenutno pružamo možete pristupiti preko sekcije našeg sajta „Naručite dokumenta“ ili putem sledećeg linka:

Opštinska uprava Temerin na portalu E uprava

Na Portalu eUprava možete se registrovati pomoću Vaše adrese elektronske pošte odlaskom na stranu Registracija. Po uspešnom registrovanju na adresu Vaše elektronske pošte dobićete poruku sa linkom preko koga ćete izvršitu verifikaciju i aktivaciju Vašeg naloga na Portalu.

Ukoliko posedujete elektronski sertifikat, nije potrebno da se registrujete, već možete direktno otići na stranu Prijava. Na strani Prijava možete se prijaviti na jedan od dva načina:

1. Unosom Vaše adrese elektronske pošte i odgovarajuće lozinke u polja predviđena za to.

2. Klikom na dugme „Prijavite se elektronskim sertifikatom“, ukoliko posedujete elektronski sertifikat.

Prijavom na portal eUprava imate mogućnost:

  • Korišćenja i izvršavanja elektronskih usluga,
  • Personalizacije Portala,
  • Praćenja statusa podnetih zahteva,
  • Učestvovanja u javnim raspravama,
  • Korišćenja foruma Portala eUprava,
  • Komentarisanja vesti,
  • Prijave na određene kategorije vesti sa Portala eUprava.

Video uputstvo – registracija i prijava:

Sviđanja:
Datum:
13 februara, 201228 avgusta, 2020
Jezici »
Font Resize
Contrast